Masz ruch w swoim sklepie, ale nie satysfakcjonuje Cię ilość zamówień?

Widzisz ruch, ale finalnie użytkownicy nie dokonują zakupu w Twoim sklepie? Czy Google Analitycs jest prawidłowo zintegrowany? Czy zdajesz sobie sprawę, że pierwsze efekty jesteś w stanie osiągnąć po prawidłowej analizie ruchu? Przede wszystkim należy maksymalnie uprosić klientowi proces zakupowy. Wszyscy niby o tym wiedzą, ale mało osób podchodzi do tego z praktycznego punktu widzenia. Zadbaj także o wizerunek swojego sklepu wśród klientów. Nie pozwól, aby niezadowolony Klient podzielił się swoją opinią z innymi, spróbuj zadośćuczynić mu zanim to zrobi. Dla ponad połowy internautów najważniejszy czynnik decydujący o zakupie to wiarygodność sklepu.  Czy wiesz jak ważna dla użytkownika jest także szybkość ładowania strony? Blisko 4 na 10 osób opuści ją, jeśli ładuje się dłużej niż 5 sekund! 

Sprawdzę konfigurację Google Analitycs w Twoim sklepie i zadbam o poprawność wszystkich danych.

Przeanalizuję ścieżkę zakupową klienta i wykluczę z niej wszystkie elementy, które rozpraszają go przed zakupem.

Przeanalizuję strony z największymi ilościami odwiedzin, które jednocześnie są także ostatnimi, które ogląda klient (największy współczynnik odrzuceń). Poprawię w nich content (treść) i sprawię, aby była atrakcyjniejsza dla niego.