Wyobraź sobie sytuację, w której użytkownik wchodzi na Twoją stronę, zapisuję się na newsletter, a Ty nie musisz nic robić, aby stał się on Twoim klientem? Brzmi jak coś niemożliwego? Nic bardziej mylnego! Dzięki scenariuszom Marketing Automation jesteś w stanie pokierować go przygotowanymi wcześniej wiadomościami docierając do niego np. e-mailem lub SMS-em. Po każdym kroku system sprawdza, czy zareagował on w odpowiedni sposób na komunikat i kolejny dostosowuje do jego reakcji. Zaoszczędzi Ci to wiele czasu, a co najważniejsze – znajdziesz idealną ścieżkę zakupową dla Twoich klientów! Takim „startem” scenariusza może być inny dowolny wyzwalacz (trigger) np. kupno produktu Y albo brak zakupów w przeciągu ostatnich X miesięcy. Możesz stworzyć dowolny segment klientów i przygotować dla nich odpowiedni scenariusz. Sky’s the limit!