Obiło Ci się o uszy pojęcie Marketing Automation i chcesz wiedzieć, czy sprawdzi się w Twoim biznesie?

Wyobraź sobie sytuację, w której użytkownik wchodzi na Twoją stronę, zapisuję się na newsletter, a Ty nie musisz nic robić, aby stał się on Twoim klientem? Brzmi jak coś niemożliwego? Nic bardziej mylnego! Dzięki scenariuszom Marketing Automation jesteś w stanie pokierować go przygotowanymi wcześniej wiadomościami docierając do niego np. e-mailem lub SMS-em. Po każdym kroku system sprawdza, czy zareagował on w odpowiedni sposób na komunikat i kolejny dostosowuje do jego reakcji. Zaoszczędzi Ci to wiele czasu, a co najważniejsze – znajdziesz idealną ścieżkę zakupową dla Twoich klientów! Takim „startem” scenariusza może być inny dowolny wyzwalacz (trigger) np. kupno produktu Y albo brak zakupów w przeciągu ostatnich X miesięcy. Możesz stworzyć dowolny segment klientów i przygotować dla nich odpowiedni scenariusz. Sky’s the limit!

Przedstawię Ci wszystkie argumenty za wprowadzeniem Marketing Automation w Twoim biznesie.

Przeanalizuję dotychczasowe wysyłki, aby wyciągnąć jak najwięcej wniosków przy budowie odpowiedniej ścieżki zakupowej Twoich klientów.

Przygotuję plan scenariuszy, który będzie odpowiedzią na potrzeby Twoich klientów.