Prowadzisz sprzedaż tradycyjnymi kanałami, ale chcesz wiedzieć, jakie korzyści niesie za sobą e-commerce?

Według raportu Gemius „E-commerce w Polsce 2018” aż 54% kupuje w polskich e-sklepach, z łącznej liczby ponad 28 milionów internautów. Czy wiesz, co tracisz nie udostępniając możliwości zakupu Twojego produktu przez Internet? Coraz więcej klientów chce robić to zdalnie, bez potrzeby wychodzenia z domu i jeśli im tego nie zapewnisz, kupią oni produkt u konkurencji. Nie możesz przegapić momentu, kiedy Twoja konkurencja wdroży swoje platformy, a Ty nadal będziesz się wahał. Częstą przeszkodą przy wdrożeniu jest błędne stwierdzenie o olbrzymiej pracy i kosztach, które się z tym wiążą. Przedstawię Ci plan, który temu przeczy, a poświęcony czas na pewno Ci się zwróci w postaci nowych klientów i wzrostu sprzedaży. Ułatwieniem przy starcie będzie zebrana przez Ciebie baza danych klientów, którą wykorzystamy przy planowaniu i tworzeniu e-sklepu.

Po przeanalizowaniu Twojego biznesu przedstawię Ci możliwości i koszty, jakie wiążą się z wdrożeniem nowego kanału sprzedaży.

Powiem Ci, jakie dane zbierać, aby w maksymalnym stopniu wykorzystać przy segmentacji klientów w późniejszych działaniach zwiększających sprzedaż.

Przygotuję dla Ciebie propozycje dodatkowych narzędzi do wdrożenia, które usprawnią w przyszłości działanie Twojego sklepu i przyczynią się do wzrostu liczby klientów.