Masz problem z ustawieniem lub optymalizacją stworzonych scenariuszy?

Czy wiesz, że aż 2/3 Użytkowników, którzy włożyli produkt do koszyka nie finalizuje zakupu? Próbujesz ich zawrócić, ale wydaje Ci się, że można to robić lepiej? Może wysyłasz im pierwszy komunikat za późno albo za wcześnie? Powrotna decyzja zakupowa zależy od branży, ale nic tak nie motywuje jak dodatkowy rabat. Najłatwiej jest więc zawrócić osoby, które już włożyły trochę trudu w przeglądanie Twojej strony i postanowiły dodać jakiś produkt do koszyka, a więc pojawiła się u nich intencja zakupowa. Nie pozostaję mi nic innego, jak zmienić tego Użytkownika w Twojego klienta. Oczywiście to tylko wierzchołek góry lodowej, jakim jest optymalizacja scenariuszy Marketing Automation. 

Przeanalizuję działanie Twoich dotychczasowych scenariuszy i wytypuję w nich „wrażliwe” miejsca, w których najwięcej osób kończy ścieżkę, nie dokonując zakupu.

Sprawdzę, czy problem nie leży w funkcjonalności Twojego e-sklepu. Nierzadko przyczyna bywa bardzo trywialna np. nieczytelny sposób płatności czy niewidoczna data dostawy.

Wdrożę i zoptymalizuję zmienione lub przygotowane przeze mnie scenariusze tak, aby poprawić Twoje wyniki sprzedaży.