Emar Serwis - case study

Klient: GLAM

Adres URL: www.glamewajakubowska.pl 

Branża: Akcesoria i dodatki

Kilka słów o Kliencie: Nowa marka na rynku biżuterii, robionej głównie pod kątem uroczystości ślubnych dla kobiet, ale nie tylko. Ręcznie robione wianki, wianuszki i półwianuszki. 

Cel projektu: Dokumentacja i konfiguracja finalna sklepu dedykowanego dla B2C.

Działanie: Wiele firm głosi w swoich hasłach reklamowych, że swój sklep postawimy w 15 minut! Niestety, rzeczywistość jest trochę inna i często wymaga dużo większych zasobów. Klient już był gotowy do sprzedaży, miał utworzone kategorie, dodane produkty, ale brakowało mu nadal… konfiguracji serwera i domeny, żeby ktokolwiek mógł kupić jej produkt! Dodatkowo, nie zdawał sobie sprawy z obowiązku posiadania regulaminu i polityki prywatności. Wszystko zostało dopięte przeze mnie na ostatni guzik, a sprzedaż ruszyła błyskawicznie!

Etapy realizacji

Przygotowanie wszelkiego rodzaju dokumentacji (takich jak np.: Regulamin sklepu i Polityka Prywatności) zgodnie z profilem działania biznesu Klienta

Przeniesienie oprogramowania na serwer Klienta

Wdrożenie niezbędnych integracji