Studio Mamoiselle - case study

Klient: Studio Mamoiselle

Adres URL: www.mamoiselle.pl 

Branża: Urządzenia fiskalne i akcesoria

Kilka słów o Kliencie: Studio Mamoiselle jest miejscem, gdzie odnajdziesz wewnętrzną harmonię ciała i umysłu, po to by czerpać jak najwięcej radości i satysfakcji z bycia mamą. Misją jej właścicielki jest być niezastąpionym wsparciem fizycznym i mentalnym każdej kobiety, w szczególnie ważnych momentach jej życia: ciąża, poród, połóg oraz powrót do formy po ciąży.

mamoiselle-informacje-na-temat-studia-na-smartphonie-i-desktopie-porownanie

Cel projektu: Stworzenie funkcjonalnej i responsywnej strony dedykowanej dla B2C.

Wybór oprogramowania i uzasadnienie: Po przeanalizowaniu dotychczasowej wersji strony i oczekiwaniu Klientki, czyli połączenie przejrzystego serwisu z elementami bloga, wybór mógł być tylko jeden – WordPress. Posty i artykuły dedykowane dla kobiet w ciąży, były do tej pory publikowane wyłącznie na Facebooku. Od tej pory wszelki ruch będzie jedynie kierowany z Facebooka oraz pozostałych profili w social media, na bloga – gdzie będą umieszczane wszelkie materiały. 

Etapy realizacji

Rejestracja i konfiguracja serwera oraz instalacja oprogramowania WordPress

Przygotowanie szkieletu strony

Przygotowanie materiałów graficznych na stronę i obróbka zdjęć produktów, dostarczonych przez Klientkę

Wybór template’u, konfiguracja i dostosowanie wszystkich elementów

Uzupełnienie tekstów od Klienta o dodatkowe wartości pod kątem SEO

Wprowadzenie wszystkich treści wraz z przypisanymi im atrybutami i wariantami

Przygotowanie wszelkiego rodzaju dokumentacji (takich jak np.: Regulamin strony i Polityka Prywatności) zgodnie z profilem działania biznesu Klienta

Przeniesienie oprogramowania na serwer Klienta

Wdrożenie niezbędnych integracji