Wydawnictwo Altenberg - case study

Klient: Wydawnictwo Altenberg

Adres URL: www.altenberg.pl  

Branża: Wydawnictwo książkowe

Kilka słów o Kliencie: Wydawnictwo Altenberg powstało we wrześniu 2017 roku. Zostało założone przez Radosława Kotarskiego – popularyzatora wiedzy na YouTubie prowadzącego kanał Polimaty. Wydawnictwo nazwą nawiązuje do rodziny Altenbergów i ich wydawnictwa. Wydawnictwo prowadzi sprzedaż książek wyłącznie za pomocą Internetu. Altenberg to wydawnictwo publikujące wyłącznie książki, które ich nieskromnym zdaniem mają prawdziwą wartość. 

Cel projektu: Opracowanie raportu nt. zgromadzonej bazy danych z różnych sklepów i innych narzędzi oraz przygotowanie sposobów do zbierania kolejnych leadów.

Etapy realizacji

Analiza posiadanych danych z wielu źródeł i stworzenie uporządkowanej bazy

Segmentacja stworzonej bazy na grupy z odpowiednimi atrybutami

Targetowanie na podstawie obecnie posiadanych danych i przygotowanie grup do scenariuszy Marketing Automation

Rekomendacje dla pozyskiwania leadów oraz dodatkowych danych o Klientach

Konsultacja wokół najważniejszych narzędzi e-commerce (e-mail marketing, sms marketing, retargeting, sieci afliacyjne, narzędzia on-site)

Rekomendacje i plan wdrożenia wybranych narzędzi dedykowanych dla obszaru biznesu prowadzonego przez Klienta