Pomogę rozwinąć Ci skrzydła dzięki e-commerce marketing!

Prowadzisz mały lub średni biznes i chcesz zwiększyć sprzedaż dzięki e-commerce marketingow? Liczy się dla Ciebie efekt, zwrot z inwestycji i posiadasz ograniczony budżet?

Dlaczego warto skorzystać z mojej oferty? Poznaj ją!

Czy moja oferta jest skierowana do Ciebie?

Chcesz rozpocząć sprzedaż internetową i zastanawiasz się jaką platformę wybrać dla swojego sklepu? Opowiedz mi o swoim biznesie, a wybierzemy rozwiązania, które będą najbardziej optymalne pod kątem wymagań i planowanego budżetu.

Prowadzisz sprzedaż wyłącznie tradycyjnymi kanałami, ale chcesz wiedzieć, jakie korzyści niesie za sobą e-commerce marketing? Wystarczy, że powiesz mi więcej o swoich produktach i grupie docelowej, a razem stworzymy Twój pierwszy sklep internetowy. Przeanalizuję Twoje dotychczasowe dane o Klientach, aby w maksymalnym stopniu wykorzystać je przy otwarciu nowego kanału sprzedaży.

Masz już wybraną platformę, ale konfiguracja sklepu to dla Ciebie wyzwanie? Pozwól, że podejmę je za Ciebie i sprawię, że Twój sklep będzie gotowy do startu sprzedaży. Kolejnym punktem będzie stworzenie strategii i wytypowanie najbardziej rentownych kanałów sprzedaży.

Twój sklep jest gotowy, masz już produkty, ale nie wiesz jak dotrzeć do potencjalnych Klientów? Powiedz mi więcej o swoim produkcie, a dopasuje odpowiednie kanały sprzedaży i ustalimy razem cele i atrybuty, aby w stworzyć pełny obraz Twojego Klienta i wykorzystać go w pełni przy segmentacji.

Masz ruch w swoim sklepie, ale nie satysfakcjonuje Cię ilość zamówień? Zacznę od audytu Twojej strony pod kątem funkcjonalności i przeprowadzę niezbędne zmiany, aby ścieżka zakupowa była jeszcze szybsza i łatwiejsza dla Klienta.

Udało Ci się zgromadzić bazę kontaktów, ale wysyłki newsletterów nie przynoszą zamierzonego efektu? Przeanalizuję je i wyciągnę wnioski przed wysłaniem kolejnych, aby zebrane przez Ciebie kontakty (leady) stały się Twoimi Klientami. To największa wartość jaką możesz wyciągnąć z bazy kontaktów, nie zmarnuj tego!

Masz już profile swojego biznesu w Social Media, ale nie przynoszą one korzyści w postaci sprzedaży? Przeanalizuję Twoje dotychczasowe działania i zaplanuję harmonogram, który zintensyfikuje obecnych obserwatorów, a także skupi się na pozyskaniu nowych. Sprawdzę też potencjał reklamy płatnej i przetestujemy grupy odbiorców, które wcześniej nie były brane pod uwagę przez Ciebie.

Chcesz dodać na stronie wyskakujące okienka (pop-upy) oraz inne elementy wspierające sprzedaż, ale nie możesz się zdecydować jakie lub nie wiesz jak je wdrożyć? Przedstawię Ci propozycje najlepszych narzędzi on-site i wspólnie wybierzemy te, które zwrócą zainwestowane przez Ciebie pieniądze.

Obiło Ci się o uszy pojęcie „Marketing Automation” i chcesz wiedzieć, czy sprawdzi się w Twoim biznesie? Razem nakreślimy Twoje oczekiwania, a ja zajmę się stworzeniem odpowiednich scenariuszy, mających usprawnić działanie sklepu i odciążyć Cię od części działań, które w tej chwili robisz samodzielnie.

Masz problem z ustawieniem lub optymalizacją stworzonych scenariuszy? Przeanalizuję je i wyciągnę wnioski, aby ratować porzucone koszyki czy zawracać użytkowników, którzy odwiedzili Twoją stronę. Musisz pamiętać, że ścieżka zakupowa nie kończy się po dokonaniu płatności przez Klienta. Sprawię, że będzie on wracał do Twojego sklepu i stanie się lojalnym Klientem.

Czy wiesz czym są sieci afiliacyjne i jak działają?

Jeśli nie to przedstawię Ci możliwość pozyskania nowych Klientów z rozliczeniem w modelu efektywnościowym, czyli zapłacisz jedynie za tych, którzy dokonają u Ciebie zakupów. Jestem pewien, że taki model Ci się spodoba!

Rozumiem biznes z punktu widzenia właściciela, dlatego tak ważna jest dla mnie efektywność podjętych działań!

Nie patrzę przez pryzmat działań, które szablonowo proponują niektóre agencje. Podpisuję się wyłącznie pod tym, co przyniesie efekt. Dobiorę narzędzia i kanały, które zwrócą z korzyścią zainwestowane pieniądze, a nie będą tylko kosztem dla Ciebie. Jeśli także zależy Ci tylko na rentownych działaniach, to gramy w tej samej drużynie!

Prowadzisz mały lub średni biznes i liczy się dla Ciebie efekt, zwrot z inwestycji oraz posiadasz ograniczony budżet?

Jesteś w dobrym miejscu! Przygotuje dla Twojego sklepu kompleksowy plan działań skupionych na wzroście sprzedaży, za który nie zapłacisz, jakby przygotował go zespół kilku osób z dodatkowym kosztem obsługi agencji marketingowej. Wybiorę dla Ciebie najlepsze rozwiązania, z których korzystałem i jestem pewny skuteczności ich działania

Nie masz na pokładzie grafika, a potrzebujesz tworzyć różnego rodzaju materiały reklamowe? Nie ma problemu!

Przygotuję szablony pod wszystkie treści, skupione wokół najbardziej rentownych kanałów sprzedaży. Wykorzystam swoją wiedzę, aby stworzyć materiały, które będą atrakcyjne dla Klienta i przekonają go do zakupów w Twoim sklepie. Pamiętaj, że Klienci oceniają wiarygodność sklepu po jego wyglądzie, więc zadbam o to, aby jego pierwsze wrażenie było pozytywne.

Kilka słów o mnie

Nazywam się Piotr Sokół i od 10 lat działam w branży e-commerce marketing. Począwszy od podstaw, jaką jest funkcjonalność e-sklepów, skończywszy na metodach pozyskiwania lead’ów, automatyzacji marketingu i ratowaniu porzuconych koszyków za pomocą najwydajniejszych narzędzi.

Moja kariera od początku jest związana z E-commerce Marketingiem, a poznanie tajników skutecznych działań stało się dla mnie celem numer jeden w życiu zawodowym. Ostatnie 4 lata to branża kosmetyczna, w której działam z powodzeniem, chociaż płeć wymagała od mnie większego zaangażowania przy wdrożeniu. Jednak dzięki determinacji i nieustępliwości dziś mogę śmiało powiedzieć, że odniosłem sukces.

Swojej przyszłości nie wyobrażam sobie bez wirtualnych narzędzi do reklamy i sprzedaży, aczkolwiek wiem, że jeszcze nieraz zostanę zaskoczony możliwościami technologicznymi.

Ciekawostki ze świata e-commerce marketing

APNG – czy zastąpi GIF-a w e-mail marketingu?

W dobie nowoczesnych technologii, GIF jest wyjątkowym przedstawicielem „starej” epoki. Stworzony w 1987 roku format pliku graficznego, pozwala na przygotowanie prostych animacji. Jest powszechnym elementem wielu stron internetowych i mediów społecznościowych. Podobnie jak emoji jest wykorzystywany jako zamiennik tekstu. Jednak w porównaniu z innymi formatami obrazów, GIF został wyraźnie nadszarpnięty zębem czasu. Skomplikowane animacje zazwyczaj wyświetlają się w niskiej jakości, a dodatkowo ładują się zbyt długo. Użytkownicy Internetu w 2019 roku mają dużo większe wymagania, niż ich poprzednicy ponad 30 lat temu.

Czy e-mail marketing jest skuteczny w 2019 roku?

Z wielu źródeł słyszymy komunikaty o upadku e-mail marketingu na rzecz np. social media, ale czy to faktycznie jest możliwy scenariusz? Ci, którzy zgadzają się z takimi teoriami z pewnością zapomnieli o tym, dzięki czemu ten kanał jest tak skuteczny i przynosi nam korzyści. Dróg jest wiele, ale musimy mu przede wszystkim poświęcić należytą ilość uwagi. Nie możemy zmęczyć naszych odbiorców zbyt częstymi, nieciekawymi lub totalnie nietrafionymi komunikatami. Musimy przede wszystkim poznać go i wykorzystać dostępne dane do ułożenia odpowiedniej ścieżki komunikacji dla niego. Pytanie tylko: jak to zrobić?